Tommy DeVito łagodzi konflikt z właścicielem pizzerii i zatrudnia nowego przedstawiciela ds. marketingu

Żadnego Tommy’ego DeVito Zadowolony z bycia głupcem.

Po agencie Seanie Stellato rozgrywający Giants naprawił konflikt z drużyną Coniglio Old Fashioned z Morristown w stanie New Jersey. Najwyraźniej doszedł do porozumienia 10 000 dolarów na wtorkową imprezę. Według doniesień Stellato podwoiło cenę po tym, jak Giants pokonali Packers w zeszły poniedziałkowy wieczór.

Przez Ryana Dunleavy’ego Poczta nowojorskaDeVito Pojawił się we wtorek w pizzeriiBez Stellato.

„To dla mnie bardzo ważne” – powiedział DeVito Poczta. „W tamtym czasie wiele się działo – i wiele osób w moim zespole zajmowało się różnymi rzeczami. Niektóre rzeczy prześlizgiwały się między łamigłówkami i gdy tylko się o tym dowiedziałem – w poniedziałek, kiedy trafiło na mój telefon – wtedy pomyślałem: „Musimy tam pojechać, spotkać się”. [Nino Coniglio] Spotkaj się twarzą w twarz, napraw wszystko i ciesz się niesamowitą pizzą.

Pawła Schwartza Poczta nowojorska Oddzielnie informuje, że DeVito Powołano agenta marketingowegoStellato został zwolniony z tego konkretnego aspektu i swoich obowiązków w imieniu gracza.

DeVito zatrudnił Maxa Lepcheltera do obsługi jego umów sponsorskich poza boiskiem. Stellato będzie nadal obsługiwał kontrakt piłkarski DeVito.

„Jeśli Tommy będzie w stanie nadal chronić piłkę nożną i dobrze grać dla Giants, jeśli będzie mógł wykorzystać to, co robi i nadal poprawiać swoją pozycję na boisku, myślę, że będzie miał okazję być filarem, niezależnie od tego, czy będzie rezerwowym, czy QB1” – powiedział Lepchelter za pośrednictwem Schwartza.

Mądrze ze strony DeVito było dotrzymywanie obietnicy Stellato, gdziekolwiek się udał. Ponieważ Stellado koncentruje się wyłącznie na transakcjach DeVito związanych z piłką nożną, wydaje się rozsądne, aby DeVito posiadało dedykowanego specjalistę ds. marketingu zajmującego się tymi sprawami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *