„Reszta budynku terminala została odgrodzona i wszystko jest dokładnie sprawdzane, aby uniknąć dalszych niepożądanych incydentów” – dodał. „Pasażerowie są naszym priorytetem numer jeden”.
Zagubieni pasażerowie skarżyli się na brak jasnej komunikacji ze strony władz. „Utknęło tu około 800 osób, ale nie ma odpowiedzialnej osoby, która mogłaby z nami porozmawiać” – powiedział lokalnej telewizji jeden z pasażerów. „Stoimy tutaj nieświadomi”.
Po początkowym zawieszeniu władze przekierowały całą działalność do dwóch pozostałych terminali lotniska, które obsługują również loty międzynarodowe. Według analityków handlowych IndiGo Airlines, które kontrolują 60 procent krajowego rynku linii lotniczych w Indiach, początkowo odwołały loty zaplanowane na terminal.
Atul Garg, dyrektor straży pożarnej w Delhi, powiedział, że funkcjonariusze straży pożarnej prowadzili akcję ratowniczą przez trzy godziny. Podczas monsunów niektóre części New Delhi zostały zalane wodą po kolana, co spowodowało wstrzymanie ruchu i zerwanie linii energetycznych.
Od dawna krytykowano zły stan utrzymania w kraju, a A Brak nadzoru nad wykonawcami dużych inwestycji budowlanych. W ostatnich latach w Indiach nastąpił znaczny rozkwit infrastruktury, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na transport.
zostać złapanym
Historie do opowiedzenia
„Gwałtowny rozwój infrastruktury w ostatnich latach, charakteryzujący się niską jakością, brakiem monitorowania i konserwacji, doprowadził do korupcji” – powiedział Anup Kumar Srivastava, były doradca Krajowego Urzędu ds. Zarządzania Katastrofami. „Życie zwykłego człowieka jest teraz zagrożone podczas podróżowania mostem, tunelem lub tamą”.
Indyjski sektor lotniczy, będący trzecim co do wielkości rynkiem na świecie, zbudował 75 nowych lotnisk, a krajowy ruch pasażerski podwoił się w ciągu ostatniej dekady.
Premier Narendra Modi mocno reklamował ambitne wysiłki w zakresie infrastruktury w kraju, często podróżując w celu inauguracji autostrad, dworców kolejowych i lotnisk. W niedawnej kampanii wyborczej jego partii w centrum uwagi znalazł się rozwój infrastruktury.
Trzy miesiące temu Modi zainaugurował odnowiony terminal na tym samym lotnisku, ale urzędnicy szybko wyjaśnili, że nie dotyczy to części lotniska. Członkowie rządzącej partii Bharatiya Janata za zawalenie się lotniska oskarżyli Partię Kongresową, która sprawowała władzę w momencie budowy tego konkretnego dachu.
A Wspólne śpiewanie z krytycy Jednak media społecznościowe nazwały incydent w Delhi najnowszą z długiej serii tragedii infrastrukturalnych, które nękają kraj, mimo że pobrano od niego specjalne rachunki za konserwację. W czwartek deszcze spowodowały częściowe zawalenie się baldachimu lotniska w stanie Madhya Pradesh, które zostało otwarte kilka tygodni temu.
„Korupcja i zaniedbania kryminalne są przyczyną upadku infrastruktury” – napisał Mallikarjun Kharge, lider opozycyjnej Partii Kongresowej. Poczta.
Niedawno w wypadku kolejowym w Bengalu zginęło dziewięć osób, a rok temu w wyniku zderzenia trzech pociągów zginęło 275 osób, a około 1000 zostało rannych. Pod koniec ubiegłego roku zawalony tunel uwięził 41 pracowników budowlanych prawie 90 metrów pod ziemią na prawie trzy tygodnie.
Delhi International Airport Ltd, firma zarządzająca obiektem wybudowanym w 2009 roku, ogłosiła wypłatę odszkodowania w wysokości 24 000 dolarów rodzinom osób, które zginęły, oraz 3500 dolarów dla każdej osoby rannej w wyniku zawalenia się.
„Totalna praktyka zombie. Nieprzepraszający analityk. Webman. Typowy fanatyk piwa. Introwertyk. Pisarz”.