Ponieważ ten długi letni weekend zbiega się z Dniem Ojca, odbędzie się wiele wycieczek.
Urzędnicy TSA powiedzieli, że w piątek przebadali około 2 438 784 osób w punktach kontrolnych na lotniskach w całym kraju, co jest największą liczbą punktów kontrolnych w niedzielę od 28 listopada, po Święcie Dziękczynienia. Miał około 100 000 pasażerów więcej niż w piątek przed weekendem Dnia Pamięci (Memorial Day).
„Witamy w czerwcowym świątecznym weekendzie podróży!” Rzeczniczka TSA Lisa Forbesstein napisała na Twitterze.
Jundeint stało się oficjalnym świętem w zeszłym roku, pierwszym roku, który zamknął w jego pamięci giełda i banki w USA.
Nie może być wzrostu liczby
Nadchodzą złe czasy dla amerykańskich linii lotniczych. Połączenie niesprzyjających warunków pogodowych, braków kadrowych i wyzwań infrastrukturalnych sprawiło, że główni przewoźnicy nie byli w stanie utrzymać wzrostu liczby podróży. Prawie 9000 lotów było opóźnionych w USA w piątek i kolejne
1500 lotów zostało odwołanych
Według grupy danych FlightAware.
W sobotę odwołano ponad 850 lotów na lot. Późno w niedzielę,
Ponad 900 samolotów FlightAware zauważył, że w Stanach Zjednoczonych wjazd lub wyjazd został tego dnia odwołany.
Wzrost opóźnień i odwołań Sekretarz transportu Pete Boutique przybył dzień po spotkaniu z dyrektorami generalnymi linii lotniczych, aby omówić sposoby poprawy wydajności i funkcjonalności przed kolejną podróżą oczekiwaną na święta 4 lipca.
O
2700 lotów zostało odwołanych w weekend z okazji Dnia Pamięci (Memorial Day). Ponieważ gorące lato się nagrzewa, główne linie lotnicze już z wyprzedzeniem odwołują więcej lotów. Linie Southwest Airlines zmniejszyły się
Prawie 20 000 lotów Czerwiec i Święto Pracy i stara się zatrudnić 10 000 nowych pracowników, mówiąc, że musi zaspokoić popyt.
„Przechodzę przez Waterburgh Drive-Thru, płacę i odbieram moją torbę, a stemplowanie torby to podanie o pracę” – żartował dyrektor generalny Southwest, Robert Jordan.
Poranne wiadomości z Dallas O trudnościach ze znalezieniem kandydatów do pracy z zeszłego roku. „Stamtąd to się wzięło”.
Delta twierdzi, że od 1 lipca do 7 sierpnia odwoła 100 lotów dziennie w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej. W liście otwartym do klientów piloci Delty napisali, że z powodu braków siły roboczej latają znacznie szybciej niż przez wszystkie pozostałe dni w tym roku. 2018 i 2019 łącznie.
„Niedobór pilotów w branży jest realny, a większość linii lotniczych nie zrealizuje swoich planów dotyczących przepustowości, ponieważ nie będzie wystarczającej liczby pilotów, przynajmniej przez następne pięć lat” – powiedział Scott, dyrektor generalny United Airlines. Kirby powiedział podczas kwartalnego połączenia przychodów linii lotniczych w kwietniu.
Związki reprezentujące pilotów z Delty, Ameryki i Południowego Zachodu twierdzą, że linie lotnicze doszły do status quo, odmawiając zastąpienia emerytowanych i emerytowanych pilotów w szczytowym momencie epidemii.
Kiedy samolot się rozbił.
Według związków zawodowych pilotów, w zeszłym roku certyfikowano około 8000 nowych pilotów komercyjnych.
Nie powinno brakować. Opis aktualnego cięcia serwisowego,
MówiąWykorzystywane przez firmy, aby uzasadnić zmniejszenie wymagań szkoleniowych i bezpieczeństwa, które zwiększają marże zysku.
Niektórzy senatorowie amerykańscy są zaniepokojeni. „Chociaż odwołanie niektórych lotów jest nieuniknione, liczba opóźnień i odwołań w weekend rodzi pytania dotyczące decyzji dotyczących lotów” – napisali senatorowie Richard Blumenthal i Edward Marquez w liście do Boutique na początku tego miesiąca.