Łóżeczko kąpielowe i nie tylko (BBBY) Przychody z pierwszego kwartału 2022 r.

W San Francisco w Kalifornii pieszy kąpie się i wychodzi poza sklep.

Justin Sullivan | Obrazy Getty

Kąpiel w łóżku i nie tylko Podał w środę, że zastępuje dyrektora generalnego Marka Trittena w ramach procesu przywództwa po tym, jak poważnie rozminął się z oczekiwaniami Wall Street co do kwartalnych zysków i przychodów po spadku sprzedaży detalicznej.

Akcje w obrocie wolnorynkowym spadły o około 13%.

Zarząd firmy poinformował, że Suu Kyi, niezależny dyrektor w zarządzie, obejmie stanowisko tymczasowego dyrektora naczelnego. Powiedział, że skupi się na modyfikacji najnowszych wyników, rozwiązaniu problemów z łańcuchem dostaw i zapasami oraz wzmocnieniu bilansu firmy.

„Musimy zapewnić lepsze wyniki” – powiedział Cove w oświadczeniu. „Nasi partnerzy, partnerzy, klienci i partnerzy mają wysokie oczekiwania”.

Do spółki zostanie powołany nowy prezes. Mara Sirhall, która niedawno pełniła funkcję dyrektora generalnego ds. zdrowia, urody i dóbr konsumpcyjnych, zastąpi Joe Hartzicka, który odchodzi z firmy.

Na podstawie danych Refinitiv poniżej przedstawiamy wyniki sprzedawcy w okresie trzech miesięcy kończącym się 28 maja w porównaniu z oczekiwaniami analityków:

  • Strata na akcję: 2,83 USD w porównaniu z oczekiwanymi 1,39 USD
  • Przychody: 1,46 mld USD w porównaniu z oczekiwanymi 1,51 mld USD

Strata netto firmy wzrosła do 358 milionów dolarów lub 4,49 dolarów na akcję z 51 milionów dolarów rok temu, co oznacza wzrost o 48 centów. Na podstawie korekty strata netto spółki wyniosła 2,83 USD na akcję. Według Refinitiv jest to kwota wyższa od oczekiwanej przez analityków 1,39 USD.

Sprzedaż spadła do 1,46 mld USD z 1,95 mld USD rok wcześniej. Wall Street spodziewa się 1,51 miliarda dolarów sprzedaży.

Według Street Account, sprzedaż tego samego sklepu, głównego wolumenu detalicznego, spadła w kwartale o 24% w porównaniu z rokiem poprzednim, gorszym niż spodziewany przez analityków spadek o 20,1%. Jego sprzedaż online spadła o 21% rok do roku. Obejmuje to 27% spadek dla banera Bed Bath & Beyond oraz średni jednocyfrowy spadek dla banera Buybuy Baby.

READ  USA odpowiada na „sfrustrowanego” Putina po oskarżeniu USA o „dyktaturę”

Lider Pete Bath jest pod presją inwestora-aktywisty Ryana Cohen Zatrzymaj grę I założyciel Żuć. Na początku tego roku firma Cohena, RC Ventures, Ujawnił 10% udziałów w spółce. Cohen wezwał do większych zmian, skrytykował wysokie zarobki kadry kierowniczej i wezwał firmę do sprzedaży lub wydzielenia Buybuy Baby, swojej sieci dla dzieci.

Kąpiel w łóżku i cohen Pokój przyszedł pod koniec marca. Detalista zgodził się dodać nowych niezależnych dyrektorów do swojego zarządu i szuka alternatyw dla sieci Buybuy Baby.

Ale przed tymi, którzy sprzedają sprzęt AGD, stoją wyzwania.

Akcje spółki spadły do ​​tej pory o 55% w tym roku, osiągając nowe 52-tygodniowe minimum na początku tego miesiąca. Akcje spółki zamknęły się we wtorek na poziomie 6,53 USD, co stanowi wzrost o ponad 3%.

Pet Bath powiedział, że wyznaczył Berkeley Research Group, firmę konsultingową zajmującą się sprzedażą detaliczną, do zbadania jej zapasów i zapasów. Zatrudniła krajową firmę badawczą Russell Reynolds do poszukiwania stałego dyrektora generalnego.

Przeczytaj informację o przychodach firmy tutaj.

Ta historia ewoluuje. Sprawdź, czy są aktualizacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *