„Wiem, że niektórzy z nas mają głębokie spory polityczne z Kathy Hochul – dlatego w pierwszej kolejności poparliśmy Jumaane – ale administracja Zeldin byłaby absolutnie dewastująca dla naszego programu” – napisała Sochie Nnaemeka, dyrektorka partii w Nowym Jorku. E-mail, który uzyskał The New York Times.
Obawy o zaangażowanie wyborców sprawiły, że niektóre związki zawodowe w ostatniej chwili pomogły gubernatorowi, wydając na telewizję i kupno reklam cyfrowych, z których wiele było skierowanych do mniejszości wyborców partii.
Dwa związki reprezentujące nauczycieli — American Federation of Teachers i New York State United Teachers, które reprezentują 600 000 nauczycieli w stanie — przekazały po 500 000 dolarów super PAC, PROGRESS NYS, w celu sfinansowania telewizyjnej i internetowej kampanii reklamowej. .
Inny super PAC, Empire State Forward, ma otrzymać co najmniej 400 000 dolarów od pół tuzina związków zawodowych na emisję reklam radiowych skierowanych do czarnych i karaibskich wyborców, skupiających się na bezpieczeństwie publicznym i sprawiedliwości rasowej. (Kampania Hochul przeznaczyła również reklamy warte 150 000 USD, które w piątek zaczną być emitowane w stacjach radiowych z dużą liczbą czarnych słuchaczy).
Candice Tolliver, dyrektor polityczna 32BJ SEIU, jednego ze związków reprezentujących pracowników usług budowlanych, powiedziała, że reklamy przemawiały do wielu członków związku, którzy według niej są ogólnie „bardziej wiarygodni dla Demokratów”.
„To będzie naprawdę ważne, aby upewnić się, że zmienimy bazę” – powiedział. „Wyczuwamy pewną apatię wśród wyborców i strach, że wszyscy zostają w domu, więc chcemy przypomnieć ludziom, aby nie zostali w domu i jaka jest stawka w tych wyborach”.
Rada Branży Hotelarskiej i Gier reprezentująca pracowników hoteli Wydaj 250 000 $ w ciągu najbliższych dwóch tygodni w hiszpańskojęzycznych kanałach telewizyjnych w dolnym województwie oraz w reklamach na YouTube.
„Totalna praktyka zombie. Nieprzepraszający analityk. Webman. Typowy fanatyk piwa. Introwertyk. Pisarz”.