Szalona miłość to nie jedyne uczucie, jakie niektórzy fani Taylor Swift odczuwają po muzycznej supergwieździe Wycieczka Ery Film z koncertu miał premierę w kinach w weekend.
Taylor Swift: Trasa koncertowa Eras, który już jest najbardziej dochodowym filmem koncertowym wszechczasów w kraju, wywołał weekendową debatę w mediach społecznościowych na temat etykiety obowiązującej kinomanów. Wirusowy post na ten temat Wideo X (wcześniej na Twitterze) udostępniono materiał filmowy przedstawiający Swifta śpiewającego „Marjorie”, podczas gdy widzowie świecili latarkami w telefonach ze swoich miejsc i tańczyli między ekranem a pierwszym rzędem.
„Byłem na najgorszym pokazie w historii” – oryginalny plakat podpisał wideo. – Taylor nawet nie słuchał.
Inny użytkownik Opublikowany Powiedziała także X, że miała problemy ze słyszeniem Swifta na pokazie, w którym uczestniczyli, i dodała: „Ludzie okazali taki brak szacunku, że niektórzy zostali nawet wyrzuceni z sali. [because] Byli bardzo niegrzeczni. Wiele z nich całkowicie zniszczyli [people’s] tam doświadczyć.”
Trzecia osoba Opublikowany Na scenie widzowie mogą spodziewać się wrażeń przypominających koncert. „Bo jako doświadczenie teatralne jest okropne” – napisała użytkowniczka. „Spodziewajcie się tańca, wstawania na krzesłach, krzyczenia i śpiewania. Zrobił to dla swoich hardcorowych fanów.
Naturalnie w mediach społecznościowych pojawia się wiele postów sugerujących, że kinomani – zwłaszcza ci, których nie stać na drogie bilety na koncert na żywo – powinni być zachęcani do postrzegania projektu jako interaktywnego doświadczenia, które wzbogaca film.
Wśród argumentów tych, którzy docenili możliwość interakcji z filmem, sama Swift zamieściła post na temat filmu. Instagrama Pod koniec sierpnia z wierszem zatytułowanym „Sukienka Eras, bransoletki przyjaźni, inspiracja śpiewem i tańcem”.
We wcześniejszym oświadczeniu dotyczącym wytycznych dotyczących obecności dystrybutor AMC Theatres zauważył: „Zachęcamy do tańca i śpiewania podczas całego koncertu, ale prosimy, aby nie tańczyć na naszych siedzeniach ani nie utrudniać innym gościom oglądania, bezpiecznego chodzenia lub wychodzenia z widowni”.
Przed premierą filmu analityk marki Morning Consult Elin Briggs porównała marketing. Wycieczka Ery Film, w którym Warner Bros. kupuje bilet na swój letni hit kinowy lalka Barbie Poczuj się jak na wydarzeniu. „To nie jest wieczorne wydarzenie” – powiedział Briggs Reporter z Hollywood. „To zaplanujmy urocze stroje, zróbmy bransoletki przyjaźni i pójdźmy razem”.
Wycieczka EryWyemitowany przez AMC Cinemas zamiast w tradycyjnym studiu, film zarobił 92,8 miliona dolarów w 3850 kinach w Ameryce Północnej, przy łącznej wartości 123,5 miliona dolarów w weekendy na całym świecie. To drugi co do wielkości weekend otwarcia w październiku, zaraz po Oscarach 2019 Żartowniś.
„Totalna praktyka zombie. Nieprzepraszający analityk. Webman. Typowy fanatyk piwa. Introwertyk. Pisarz”.