Choć nie udało jej się osiągnąć astronomicznych wysokości przewidzianych dla jej filmu koncertowego, Taylor Swift nadal jest królową bohaterką branży filmowej.
Największa gwiazda muzyki pop na świecie odniosła weekendowy hit kasowy dzięki swojemu koncertowemu filmowi „Taylor Swift: The Era’s Tour”, którego szacunkowa wartość w kinach w Ameryce Północnej przez trzy dni kosztowała od 95 do 97 milionów dolarów.
Trwający prawie trzy godziny film z oceną PG-13 dał jerzykom i nie-jerzykom, młodym i starszym, powód do powrotu do kin w momencie, gdy teatry tego najbardziej potrzebują. Obecny strajk aktorów zmusił studia do przełożenia sześciu głównych jesiennych premier, w tym „Doon: część druga” i „Ghostbusters: Afterlife” firmy Sony. Strata, która według przewidywań analityków będzie kosztować branżę filmową 1,6 miliarda dolarów światowych wpływów ze sprzedaży biletów.
Natomiast sprzedaż biletów w Ameryce Północnej wciąż odrabia straty po szczytach sprzed pandemii i spadła o około 17 procent w porównaniu z 2019 r., kiedy w kinach wyemitowano 16 filmów.
Kosztujący około 15 milionów dolarów film Taylor Swift miał premierę w 3855 kinach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. (Pani Swift dodała w czwartek zapowiedź pokazów w 2700 kinach, które zarobiły 2,8 miliona dolarów).
Film zarobił od 31 do 33 milionów dolarów w ponad 4500 kinach na 94 terytoriach międzynarodowych. W nadchodzących tygodniach rozszerzy się na kolejne międzynarodowe lokalizacje.
Film, nakręcony podczas sześciu wieczorów, które występował na stadionie Sophie w Los Angeles na początku sierpnia, zawiera około 40 piosenek i obejmuje 10 poprzednich albumów artysty. Cały film rozgrywa się na scenie, bez scen za kulisami i za kulisami.
Pani Swift ominęła tradycyjny system studyjny, nawiązując bezpośrednią współpracę z AMC Theatres w celu dystrybucji filmu dziewięć tygodni po zakończeniu jej krajowej trasy koncertowej. Film miał niewielkie tradycyjne wsparcie marketingowe. Zamiast tego pani Swift nawiązała bezpośrednią interakcję z 350 milionami obserwujących ją w mediach społecznościowych. W lutym rozpocznie międzynarodowe tournée po kilku lokalizacjach, w których będzie emitowany film.
W ramach umowy z AMC pani Swift zarabia 57 procent przychodów ze sprzedaży biletów, co oznacza, że w weekend zarobiła około 55 milionów dolarów, nie licząc cięć ze sprzedaży międzynarodowej. Bilety kosztują 19,89 dolara dla dorosłych (na cześć jego roku urodzenia) i 13,13 dolara dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat (jego ulubiony numer), a film nadal jest dobrodziejstwem dla kin dla osób powyżej 60. roku życia. zasady, specjalne licencjonowane pojemniki na popcorn, przyjazne stoiska do robienia bransoletek i niektóre niestandardowe napoje. Teatr w Boise w stanie Idaho sprzedający napoje bezalkoholowe Taylor Swift, Jak klonowe latte zatytułowane „All Too Well”. Na cześć 10-minutowej ballady pani Swift.
„Eras Tour” to największy film koncertowy w historii. Poprzednim rekordzistą był wydany w 2011 roku film Paramount Pictures „Justin Bieber: Nigdy nie mów nigdy”, który w ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania w kinach w Ameryce Północnej zarobił 41 milionów dolarów, po uwzględnieniu inflacji, a zakończył na poziomie 101 milionów dolarów w USA i 138 milionów dolarów w Kanadzie. i na całym świecie.
„This Is It” Michaela Jacksona, wydany przez Sony Pictures w 2009 roku, ustanowił rekord sprzedaży biletów brutto. Po uwzględnieniu inflacji jego łączny przebieg w Ameryce Północnej wyniósł 105 milionów dolarów i 380 milionów dolarów na całym świecie.
Beyonce ma podobną umowę z AMC, a jej program muzyczny „Renaissance: A Film by Beyonce” będzie miał premierę 1 grudnia.
Wiele osób w branży filmowej dziwi się teraz, że pani Swift potwierdziła swoją wszechobecność Wygląd epizodyczny Sezonowa premiera „Saturday Night Live” sprawi, że jego widzowie będą tłumnie odwiedzać kina.
„Spodziewamy się, że sprzedaż biletów w tym przypadku ulegnie podwojeniu, ale nie ma precedensu; jesteśmy na niezbadanym terytorium” – napisał w niedawnym badaniu David A. Gross, konsultant filmowy, który publikuje biuletyn na temat wyników sprzedaży biletów.
Jego wyjątkowość dodaje fakt, że film wyświetlany jest tylko od czwartku do niedzieli.
Elizabeth Frank, wiceprezes wykonawczy AMC ds. programowych, oświadczyła w niedzielnym oświadczeniu, że spodziewa się, że film dotrze do „ogromnej publiczności” ze względu na „świetne rekomendacje i fanów kupujących wiele biletów na film z koncertu”. Przyjdą tygodnie.”
W najbliższy weekend w ponad 3000 kinach będzie można oglądać trzygodzinny epos Martina Scorsese „Killers of a Flower Moon”. Mimo to jest mało prawdopodobne, że zachodni thriller z Leonardo DiCaprio i Lily Gladstone z udziałem Leonarda DiCaprio i Lily Gladstone przyciągnie większość widzów filmem „Eras”, który według sondaży wyjściowych przekonał 78 procent kobiet. Kolejnym hitem kinowym będzie Marvel Studios „The Marvels” z Brie Larson w roli głównej. listopad Nieczynne do 10.
„Totalna praktyka zombie. Nieprzepraszający analityk. Webman. Typowy fanatyk piwa. Introwertyk. Pisarz”.