Film „W głowie się nie mieści 2” Disneya i Pixara ustanowił rekordowy weekend

Tytuł Zdjęcia, Inside Out 2 to kontynuacja nagrodzonego Oscarem filmu z 2015 roku

  • autor, João da Silva
  • magazyn, Korespondent Biznesowy

W weekend film Pixar Inside Out 2 pobił rekordy kasowe, zarabiając na całym świecie szacunkowo 295 milionów dolarów (232,6 miliona funtów).

W Ameryce Północnej sprzedaż biletów sięgnęła około 155 milionów dolarów, pokonując film „Toon: część druga” w rankingu najlepszych kasowych weekendów roku.

Oznacza to wielką wygraną dla kin, które w tym roku zaobserwowały słabe zbiory kasowe niektórych nowych filmów.

Inside Out 2 miało znacznie lepszy pierwszy weekend niż oryginał, który w weekend otwarcia zarobił 90 milionów dolarów, a na całym świecie zarobił 858 milionów dolarów.

Było to drugie najlepsze otwarcie dla firmy na rynku północnoamerykańskim po „Iniemamocnych 2” z 2018 roku.

Udany weekend otwarcia to dla studia Pixar wzmocnienie po stosunkowo słabych wynikach otwierających niektóre z jego ostatnich produkcji.

Inside Out 2 to kontynuacja nagrodzonego Oscarem filmu z 2015 roku, opowiadającego o emocjach młodej kobiety o imieniu Riley.

Podczas gdy oryginał poruszał takie emocje, jak szczęście, strach i złość, najnowsza część porusza takie kwestie, jak zazdrość i niepokój.

Udane otwarcie Inside Out 2 było jasnym punktem tego powolnego lata dla wytwórni filmowych.

Większość rocznej sprzedaży biletów odbywa się zwykle od pierwszego weekendu maja do początku września.

Jednak zeszłoroczne strajki aktorów i scenarzystów sprawiły, że w tym roku na ekrany kin trafi mniej filmów.

Branża musiała zmagać się z usługami przesyłania strumieniowego treści i klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *