Caitlin Clark finalizuje umowę poparcia z Nike: Źródła

Autorzy: Shams Sarania, Mike Workunov i Ben Pickman

Nowicjuszka z Indiana Fever, Kaitlyn Clark – wybrana z numerem 1 w poniedziałkowym drafcie do WNBA – zbliża się do podpisania lukratywnego, ośmiocyfrowego kontraktu z Nike, podają źródła branżowe. Atletyczny.

Źródła podają, że Clark ma także otrzymać charakterystyczne buty Nike. Dwa źródła branżowe podają, że Under Armour i Adidas zaoferowały Clarkowi znaczne oferty.

Poprzedni kontrakt Clarka z Nike wygasł z końcem niedawno zakończonego sezonu koszykówki w college'u, co pozwoliło mu wejść na rynek w szczytowym okresie swojej popularności. Clark był supernową na Uniwersytecie Iowa, bijąc rekordy i przyciągając nowych fanów do uniwersyteckiej koszykówki. Podczas turnieju kobiecej NCAA stan Iowa ustanowił rekordy oglądalności w każdym rozegranym meczu, osiągając 18,9 miliona widzów po przegranej meczu hokeja o tytuł mistrza kraju z Karoliną Południową.

Zainteresowanie draftem WNBA jest najwyższe w historii, a także ustanawia rekordy oglądalności – tegoroczny draft obejrzało ponad cztery razy więcej widzów niż w zeszłym roku (2,4 miliona), bijąc poprzedni rekord oglądalności draftu WNBA ustanowiony w 2004.

Ponieważ w ostatnich miesiącach przybywali do niej sponsorzy, a Kaitlyn Clarke wykazała zainteresowanie pozostaniem w biznesie, oczekiwano, że Clarke zdobędzie jeden z najbardziej lukratywnych kontraktów na sneakersy w WNBA. Ma już kontrakty reklamowe z Gatorade, State Farm i Panini.

Źródła branżowe podają, że Stephen Curry z Golden State, który wprowadził markę Curry jako charakterystyczne, niezależne przedsięwzięcie z Under Armour, wziął udział w spotkaniu firm z Clarkiem. Pod koniec ubiegłego roku marka Curry podpisała kontrakt z gwiazdą Kings De'Aaronem Foxem jako pierwszym zawodnikiem NBA i podpisała wieloletni kontrakt z Milesią Fulvili, strażniczką Uniwersytetu Południowej Karoliny, stając się pierwszym sportowcem z college'u, który bezpośrednio współpracuje z firmą.

Ostatni tydzień pokazał, jak bardzo popularny i mainstreamowy stał się Clark. Wystąpił gościnnie w „Saturday Night Live”. Następnie wzrosła oglądalność draftu do WNBA. Fanatycy twierdzą, że jego koszulka była najlepiej sprzedającą się w historii firmy spośród wszystkich wyborów wybranych podczas draftu. Stale rośnie także zainteresowanie biletami.

READ  Podsumowanie plotek: powrót CM Punka do WWE, sytuacja Drew McIntyre, kontrakty WWE i więcej!

Na konferencji prasowej po projekcie Clarke powiedział, że zmiana pro nie ma znaczącego wpływu na sposób prowadzenia wszelkich spraw pozasądowych.

„Jeśli mam być całkowicie szczery, czuję, że niewiele się zmieniłem w porównaniu z tym, jak żyłem przez ostatni rok” – powiedział. „Sponsorowanie pozostanie takie samo. Ludzie wokół mnie, agenci i tak dalej, byli w stanie mi pomóc i kierować przez cały ostatni rok. Nie wiem, czy byłbym w tym momencie, gdyby nie tak wielu z nich.

Wymagana lektura

(Zdjęcie: Ron Hoskins/NBAE za pośrednictwem Getty Images)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *