Klienci Amazon zaoszczędzili 1,7 miliarda dolarów w Prime Day

Klienci

Amazon Prime Day był ogromnym sukcesem Amazona i wiele osób kupiło wszelkiego rodzaju produkty i gadżety. Cała linia Kindle została mocno zdyskontowana, podobnie jak tablety Fire. Członkowie Prime kupili ponad 300 milionów przedmiotów na całym świecie podczas Prime Day 2022, co czyni tegoroczną imprezę największym wydarzeniem Prime Day w historii Amazona. Co więcej, więcej zakupów oznacza większe oszczędności — członkowie Prime zaoszczędzili ponad 1,7 miliarda dolarów w porównaniu z poprzednim wydarzeniem Prime Day.

„Prime Day to święto naszych członków Prime, którzy co roku czekają na to wydarzenie i cieszymy się, że możemy ponownie zaoferować im niesamowite oszczędności” – powiedział Doug Herrington, dyrektor generalny Amazon Worldwide Stores. „To wyjątkowe wydarzenie było możliwe dzięki wsparciu naszego personelu, sprzedawców i dostawców i chciałbym im wszystkim podziękować za uczynienie tego najważniejszym dniem do zapamiętania”.

„Byliśmy podekscytowani współpracą z Amazon podczas Prime Day w tym roku” – powiedział Rob Jackson, dyrektor generalny Ujama Lighting, wysokiej klasy energooszczędnej firmy produkującej żarówki z siedzibą w Austin w Teksasie. „Bycie częścią Amazon dało Ujama kontakt z wieloma nowymi klientami poza tymi w naszej lokalnej społeczności – co jest nieocenione dla tej małej firmy ojca / syna. Dziękujemy firmie Amazon za jej wysiłki na rzecz wzmocnienia pozycji małych firm i czekamy na współpracę z nimi w przyszłości.

Globalne trendy Prime Day

Kupowanie towarów w sklepie

  • Członkowie Prime na całym świecie kupowali 100 000 przedmiotów na minutę podczas tegorocznej imprezy Prime Day.
  • Niektóre z najlepiej sprzedających się kategorii na całym świecie w tym Prime Day to urządzenia Amazon, elektronika użytkowa i dom.
  • Podczas wydarzenia Prime Day członkowie Prime na całym świecie najwięcej robili zakupy we wtorek, 12 lipca, od 9:00 do 10:00.
  • Niektóre z najlepiej sprzedających się produktów na całym świecie w tym Prime Day od marek kosmetycznych premium, w tym LANEIGE i NuFACE; Apple Watch Series 7; pieluchy i chusteczki firmy Pampers i The Honest Company; artykuły kuchenne od Rachael Ray, Le Creuset i Hamilton Beach; zabawki VTech i LeapFrog; Główne białka to serwatka kolagenowa; Odzież i akcesoria Levi’s; Produkty do mycia samochodów Chemical Guys; oraz produkty dla zwierząt NUTRO, TEMPTATIONS i GREENIES.
  • Odkąd 12 lipca rozpoczęły się zakupy Prime Day, wybrane urządzenia Fire TV, Echo i Blink są jednymi z najlepiej sprzedających się produktów na całym świecie w Amazon.
READ  Poznaj QDEL, technologię wyświetlania bez podświetlenia, która może zastąpić OLED w telewizorach premium

Mały biznes

  • Klienci wspierali małe firmy w ciągu trzech tygodni poprzedzających Prime Day, generując ponad 3 miliardy dolarów sprzedaży dla małych firm objętych programem Wspieranie małych firm w celu wygrania dużych loterii.
  • Konsumenci kupili ponad 100 milionów artykułów dla małych firm w ciągu trzech tygodni poprzedzających Prime Day.

Trendy dnia premiery w USA

Kupowanie towarów w sklepie

  • Członkowie Prime w Stanach Zjednoczonych dokonali ponad 60 000 zakupów na minutę podczas tegorocznej imprezy Prime Day.
  • Podczas imprezy US Prime Day robili duże zakupy w środę 13 lipca od 20:00 do 21:00.
  • Niektóre z najlepiej sprzedających się kategorii w USA w tym Prime Day to elektronika użytkowa, artykuły gospodarstwa domowego i dom.
  • Niektóre z najlepiej sprzedających się produktów w USA w tym Prime Day pochodzą od marek kosmetycznych premium, w tym LANEIGE i NuFACE; Apple Watch Series 7; Wybielanie zębów i szczoteczka elektryczna Oral-B; Ubrania dla dzieci i niemowląt z kolekcji Carter’s Simple Joys; Pudełka na lunch Bentco dla dzieci; Odzież i akcesoria Levi’s; Odkurzacze rekinów, oczyszczacze powietrza i mopy parowe; Słuchawki i wkładki douszne Beats by Dre; sprzęt i odzież outdoorowa Coleman, Marmot i ExOfficio; i zabawki konstrukcyjne, w tym zestawy LEGO, Magna-Tiles i PLAYMOBIL.
  • Konsumenci amerykańscy wykorzystali Prime Day do świętowania lata, kupując ponad 1,2 miliona par okularów przeciwsłonecznych i ponad milion strojów kąpielowych.
  • Odkąd 12 lipca rozpoczęły się zakupy Prime Day, urządzenia Fire TV, Echo i Blink są jednymi z najlepiej sprzedających się produktów na Amazon w USA.

Mały biznes

  • W ciągu trzech tygodni poprzedzających premierę Prime Day klienci w Delaware, Nowym Jorku i Wyoming robili zakupy w małych firmach objętych programem Supported Small Businesses, aby wygrać Big Sweepstakes we wszystkich 50 stanach USA.

Amazon na żywo

  • Strumienie Amazon Live Prime Day uzyskały ponad 100 milionów wyświetleń.
  • Tysiące twórców transmitowało strumieniowo przez Prime Day 2022.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *