www.autotransport.plRozwój partnerstwa w Azji
Rozwój partnerstwa w Azji
30 maja 2018 r.   |  HH

Firma OEX E-Business podpisała listy intencyjne dotyczące współpracy z partnerami biznesowymi z obszaru logistyki dla e-commerce z Singapuru. Umowy z Pacific Integrated Logistics Group i UrbanFox Asia mają ułatwić spółce z Grupy OEX dalszy rozwój na rynkach azjatyckich.

Chodzi zwłaszcza o usprawnienie przepływu towarów na trasie Nowego Jedwabnego Szlaku, kupowanych za pośrednictwem platform e-commerce.

OEX E-Business oferuje kompleksowe usługi logistyczne w modelu 5PL obejmującym zarządzanie łańcuchem dostaw dla klientów na poziomie strategicznym. Rozwiązania spółki ułatwiają firmom z Europy docieranie do odbiorców B2B i B2C na świecie. OEX E-Business kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów z branż, które dynamicznie rozwijają sprzedaż w internecie, czyli kosmetycznej, fashion, FMCG oraz home & living. Jednocześnie spółka z Grupy OEX buduje swoją markę w krajach APAC (Asia-Pacific), jako partnera w dystrybucji produktów na rynek europejski.

Rozwiązania end2end dla eCommerce, szczególnie na rynkach międzynarodowych, wymagają sprawdzonych partnerów, rozumiejących specyfikę i uwarunkowania cross border. PLG - Pacific Integrated Logistics Group i UrbanFox Asia to podmioty z mocną pozycją na swoich rynkach i gwarantujące wysoką jakość usług – powiedział Artur Wojtaszek, prezes zarządu OEX E-Business.

PLG - Pacific Integrated Logistics Group oferuje zintegrowane rozwiązania wspierające transport międzynarodowy. Rozwijanie współpracy ma na celu usprawnienie przepływu towarów na trasie „jedwabnego szlaku”, pomiędzy Europą a rynkami azjatyckimi, kupowanych za pośrednictwem platform eCommerce.

UrbanFox Asia jest dostawcą wielokanałowej logistyki dla klientów B2B i B2C. Wraz z rozbudowaną siecią regionalną Keppel Logistics, UrbanFox pomaga markom w płynnej integracji kanałów online i offline, magazynowaniu i zarządzaniu zapasami, a także w spełnieniu wymagań dotyczących ostatniej mili i wykorzystaniu możliwości kanału eCommerce.

Dzięki nawiązaniu partnerstw klienci OEX E-Business zyskają możliwość efektywnego docierania do odbiorców B2B i B2C na nowych rynkach. Spółka z Grupy OEX zapewni natomiast azjatyckim partnerom kompleksowe rozwiązania 5PL, ułatwiające dotarcie do klientów z Europy.

Dla partnerów z Azji stworzyliśmy hub logistyczny wspierający sprzedaż omnichannel w Europie. Dzięki niemu będą mogli efektywniej realizować ekspansję na nowe rynki i dynamicznie rozwijać sprzedaż w krajach, w których już byli obecni – dodaje Adam Komorowski, członek zarządu OEX E-Business.

OEX E-Business jest w trakcie rozmów z kolejnymi potencjalnymi partnerami z Azji. Spółka aktywnie uczestniczy w konferencjach i misjach handlowych organizowanych przez instytucje rządowe i finansowe, m.in. w Chinach, na Tajwanie i w Singapurze. OEX E-Business został także jednym z partnerów globalnej konferencji logistycznej WCA eCommerce, która odbędzie się na początku czerwca 2018 roku w Londynie.

[ OEX E-Business ]



« powrót
W ostatnim wydaniu PGT 27-30/2018 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl
© 2017 by Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o.
Auto Transport - Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o., ul. Marconich 3/7, 02-954 Warszawa
Tel.: +48-22-620 92 14
KRS: 45946 , Regon: 010269289 , NIP: 526-00-10-038 , Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Prezes Zarządu: Alicja Ferdynus