www.autotransport.plPolska firma po 25 latach liderem logistyki samochodów
Transport drogowy

Polska firma po 25 latach liderem logistyki samochodów

Duży kontrakt z niemieckim koncernem

2 lutego 2016 r.   |  AS

Importer grupy Volkswagen w Polsce, zawarł w grudniu 2015 r. kontrakt na 4 lata z największym logistykiem samochodów w naszym kraju - firmą STS Logistic.

Od ćwierćwiecza w logistyce samochodów   |   Fot. STS Logistic

Przedmiotem kontraktu jest dostawa do punktów dealerskich w kraju, 500 tys. samochodów marek Volskwagen, Audi, Seat, Skoda i Porsche. To jednak nie koniec sukcesów STS Logistic – w styczniu spółka zawarła kontrakty na obsługę logistyczną fabryki VW Poznań oraz transporty VW Crafter z nowej fabryki we Wrześni - również na kolejne 4 lata. Podpisane kontrakty z koncernem Volkswagena na obsługę fabryk do 2021 r. pozwolą przewieźć firmie STS Logistic około 1,5 miliona samochodów.

Od 25 lat. STS Logistic zajmuje się logistyką samochodów od ćwierćwiecza i posiada ponad 50% udziału w rynku dystrybucji nowych samochodów w Polsce. W ciągu tych 25 lat firma stała się niekwestionowanym liderem w Polsce i osiągnęła dobrą europejską pozycję, dzięki której może z powodzeniem konkurować z innymi europejskimi potentatami. STS od wielu lat odpowiada za dystrybucję nie tylko marek koncernu VW, ale także samochodów Mercedes-Benz, Ford, Mazda, Opel oraz Peugeot i Citroen.

W 2015 r. firma dostarczyła do odbiorców w Polsce i poza jej granice 670 tys. pojazdów. Zlecenia klientów realizowane są przez 600 osób załogi, a w Swarzędzu mieści się największy polski plac dystrybucyjny samochodów z połączeniem kolejowym, dzięki któremu w samym 2015 r. obsłużono 17 tys. wagonów z samochodami.

Lider europejski. STS Logistic należy do najnowocześniejszych przedsiębiorstw transportowych w Europie – posiada 250 własnych autotransporterów i dysponuje 300 autotransporterami podwykonawców.

W 2015 r. firma zawarła największy kontrakt w Polsce na zakup 250 samochodów ciężarowych Mercedes-Benz i Scania Euro 6. Pozwoliło to na nawiązanie walki o rynek europejski i konkurowanie z branżowymi graczami liczącymi się na kontynencie.

W ostatnim wydaniu PGT 18-20/2019 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl