www.autotransport.plNowa aplikacja mobilna InPost
Logistyka

Nowa aplikacja mobilna InPost

27 lutego 2019 r.   |  HH

Operator logistyczny InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów IOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.


Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Aplikacja zapewnia:

  • śledzenie przesyłek - powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)

  • możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m - geofencing)

  • możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)

  • możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)

  • funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta

  • możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego

  • informacje o odebranych przesyłkach w archiwum

  • kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki

  • brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji

  • możliwość nadania własnej nazwy dla paczki.

[ info inPost ]

W ostatnim wydaniu PGT 18-20/2019 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl