www.autotransport.plCzasy przestojów skrócone do minimum
Czasy przestojów skrócone do minimum
Utrzymanie poziomu jakości usług pomimo wzrostu liczby obsługiwanych pojazdów
7 lutego 2017 r.   |  AS

W ubiegłym roku Goodyear kontynuował utrzymywanie ciężarówek w ruchu dzięki sprawnemu funkcjonowaniu usługi pomocy drogowej pod nazwą ServiceLine24h.


/ Fot. Goodyear

Pomimo znacznego wzrostu liczby wspieranych pojazdów, utrzymano średni czas obsługi na poziomie niewiele wyższym niż 120 minut (według danych wewn. Goodyear), co oznacza minimalizację czasu przestojów i wyższą efektywność klientów flotowych korzystających z ogólnoeuropejskiej usługi pomocy drogowej Goodyear. 

W 2016 roku ServiceLine24h, zapewniająca całodobową i całoroczną pomoc drogową w całej Europie była wzywana do 58 tysięcy awarii w 31 krajach. Średni czas przestoju wyniósł zaledwie 123 minuty mimo, że do awarii dochodziło w oddalonych obszarach, a liczba ciężarówek obsługiwanych przez Goodyear wzrosła. Większość awarii obsłużyło ponad 2000 serwisów sieci TruckFroce w całej Europie.

W porównaniu do roku 2015, z usługi ServiceLine24h skorzystała znacznie więcej kierowców, co odzwierciedla wzrost liczby pojazdów ciężarowych obsługiwanych w systemie FleetOnlineSolutions – internetowym programie obsługi flot realizowanym przez Goodyear Obecnie FleetOnlineSolutions zarządza ponad 350 tysiącami pojazdów w całej Europie.

Krótsze przestoje to większa efektywność naszych klientów, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mimo wzrostu liczby pojazdów obsługiwanych przez program FleetOnlineSolutions, utrzymaliśmy w ubiegłym roku poziom jakości usług świadczonych przez pomoc drogową ServiceLine24h w całej Europie - powiedział Nigel Sowerby, dyrektor pionu detalicznego i rozwoju usług w Goodyear w regionie EMEA.- Kluczowym elementem skrócenia czasu przestojów jest TruckForce, nasza międzynarodowa sieć obejmująca ponad 2000 partnerów serwisowych w całej Europie, którzy świadczą eksperckie usługi i wsparcie flotom zawsze i wszędzie tam, gdzie są potrzebne.

Świadczące usługi w wielu językach centrum obsługi Goodyear ServiceLine24h i mobilna aplikacja wskazująca położenie pojazdów za pośrednictwem GPS zapewniają jak najszybsze dotarcie pomocy drogowej od najbliższego współpracującego warsztatu. ServiceLine24h, TruckForce i FleetOnlineSolutions to elementy FleetFirst, ogólnoeuropejskiego programu obsługi flot. Program FleetFirst obejmuje również rozwiązania Goodyear z zakresu zwielokrotniania żywotności opon, łącząc usługi nacinania i bieżnikowania, które wydłużają okresy eksploatacyjne opon flotowych.

[ mat. prasowe ]



« powrót
W ostatnim wydaniu PGT 44-45/2018 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl
© 2017 by Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o.
Auto Transport - Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o., ul. Marconich 3/7, 02-954 Warszawa
Tel.: +48-22-620 92 14
KRS: 45946 , Regon: 010269289 , NIP: 526-00-10-038 , Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Prezes Zarządu: Alicja Ferdynus