www.autotransport.plBogaty standard czyli naczepa podkontenerowa CIMC CS-SC03 40
Bogaty standard czyli naczepa podkontenerowa CIMC CS-SC03 40
Premiera na targach TransPoland
16 listopada 2016 r.   |  AS

Na IV Międzynarodowych Targach Transportu i Logistyki TransPoland, które odbyły się w warszawskim Centrum Expo XXI w dniach 8-10 XI, zadebiutowały produkty największego światowego producenta naczep – CIMC Vehicles.


Naczepa podkontenerowa w całej okazałości / Fot. CIMC

Przed halami wystawowymi ustawione zostały w literę V dwie naczepy - kurtynowa, o której pisaliśmy na łamach „PGT” kilka tygodni temu, a także druga nowość - naczepa podkontenerowa.

Premierowa naczepa. Czarna rama, wysunięty tył, zamki kontenerowe firmy JOST i osie BPW. Z tyłu pełne światła LED-owe, lampy obrysowe także w technologii LED, pomalowane na żółto pierścienie promowe tzw. Ro-Ro i panel sterujący do obsługi pneumatycznego siłownika regulującego wysuw tyłu naczepy, tak aby umożliwić załadunek kontenera czterdziestostopowego.

Nasza naczepa oferuje bardzo dużo w standardzie - mówi Michał Rzoska, dyrektor operacyjny CIMC Vehicle Europe GmbH na Europę Centralno-Wschodnią. - Znajdziemy tu takie wyposażenie, za które w większości wypadków należy dopłacić w pojazdach konkurencji. I rzeczywiście w standardzie naczepa kontenerowa CIMC CS-SC03 oferuje pneumatyczny wysuw tyłu, obsługiwany w bardzo prosty i intuicyjny sposób za pomocą trzech przycisków, oś podnoszoną, stalową podłogę umożliwiającą rozładunek wózkiem widłowym centralnie załadowanego kontenera dwudziestostopowego i pierścienie do mocowania pojazdu podczas przewozu promem.

Naczepa została przystosowana do załadunku wszelkich konfiguracji kontenerów, w tym kontenera 20’ w pozycji tylnej i centralnej, dwóch kontenerów 20’, kontenera 30’, 40’ ISO oraz 40’ z tunelem, czyli HiCube. To wyjaśnia obecność na naczepie półek podporowych jak również zamków o zmiennej wysokości. Przód naczepy został skonstruowany tak, aby z jednej strony osłonić wszystkie przyłącza pneumatyczne i elektryczne, z drugiej stanowić naturalne płozy ustalające dla pozycji kontenera i jednocześnie nie blokować możliwości rozładunku kontenera 20’ od przodu.

Jest to podstawowy model naczepy podkontenerowej. Na chwilę obecną oferujemy w pełni wyposażony pojazd przystosowany do przewozu wszystkich kontenerów od 20 do 40 stóp jednak już w najbliższym czasie będziemy rozszerzać naszą ofertę w tym zakresie i w pierwszej połowie przyszłego roku pojawi się również pojazd do przewozu kontenerów 45-stopowych - dodaje Michał Rzoska. Podobnie jak w przypadku swoich naczep kurtynowych, CIMC oferuje 24-miesięczną pełną gwarancję i 5-letnią gwarancję na osie (i/lub 1 mln km).

Specjalnie na targi TransPoland firma przygotowała promocyjną ofertę finansowania naczep kurtynowych wspólnie z IdeaLeasing - podstawową naczepę można wynająć już od 299 euro netto miesięcznie z podatkiem drogowym, pełnym ubezpieczeniem OC/AC i podstawowym serwisem w ciągu 36 miesięcy.

Przedstawiciel producenta zapowiada też, że to jeszcze nie koniec niespodzianek, a plany zawojowania europejskiego rynku są dalekosiężne.



« powrót
W ostatnim wydaniu PGT 44-45/2018 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl
© 2017 by Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o.
Auto Transport - Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o., ul. Marconich 3/7, 02-954 Warszawa
Tel.: +48-22-620 92 14
KRS: 45946 , Regon: 010269289 , NIP: 526-00-10-038 , Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Prezes Zarządu: Alicja Ferdynus